13 July 2007

Army Leadership Failure


SPC Nicholas Jackson said he was diagnosed after a 45-minute meeting with a psychologist. After coming home, Jackson's marriage fell apart, he went AWOL and was less-than-honorably discharged. His mother told ABC News her son suffered traumatic brain injury from an IED explosion and has headaches, bizarre behavior, balance problems, back/feet numbness, insomnia and is easily frustrated. "It's very difficult for him, he's trying to find his way back…they treated it like they're behavior issues," Glenda Jackson said. "I'm picking up the pieces that my country gave us. But Nicholas saw changes and he saw a difference there. I'm behind everyone that's there."
(Glenda Jackson)

1 Comments:

Blogger arwen68 said...

bonjour
je suis française et cela vas fair quelque jours que je lis vos blogs " soldats americains " et je me rend compte de tous se que vous vivez , vous et vos familles . aucun mots ni memes geste pourrais remplacer chaques moments passé loing d'eux . je comprend que beaucoup d'entre vous revienne chez eux brisé et avec des traumatismes , car personnes ne devrais vivres se que vivent tous les jours pour votre nation , conviction ou autres ....
Et je voudrais aussi remercier tous ce qui plus de 60 ans avant sons venus sur nos plages française pour nous rendre notre liberté .
je vous souhaites a tous de rentré chez vous en de bonne conditions.
salutation distinguée a vous et a vos proches

19 July, 2007 21:23  

Post a Comment

<< Home


Prev | List | Random | Next
Join
Powered by RingSurf!
iopBlogs.com, The World's Blog Aggregator Blogwise - blog directory eXTReMe Tracker
http://www.exittraffic.us/Links/addlink.php